مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-11سياسي

3670 نوزاد در خراسان جنوبی غربالگری شنوایی شدند


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه کشوری غربالگری، تشخیص و مداخله زودهنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه کشوری غربالگری، تشخیص و مداخله زودهنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

علی عرب نژاد، امروز چهارشنبه 20 مرداد به رسانه های گروهی اعلام کرد: از ابتدای سال 1400 تا پایان بهار 3 هزار و 670 نوزاد متولد شده در استان تحت پوشش طرح غربالگری شنوایی قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از پوشش صد درصدی نوزادان استان در این طرح خبر داد و گفت: تعداد کودکان شناسایی شده دارای افت شنوایی (خفیف تا عمیق) در فصل بهار 10 کودک بوده است و از این تعداد 2 کودک نیازمند سمعک شناسایی شدند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: سال گذشته، خراسان جنوبی رتبه سوم کشوری برنامه کشوری غربالگری، تشخیص و مداخله زودهنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران را به خود اختصاص داد.

عرب نژاد افزود: در سال 1399 تعداد 15226 نوزاد در بدو تولد در استان تحت پوشش برنامه غربالگری، تشخیص و مداخله زود هنگام شنوایی نوزادان قرار گرفتند که 43 کودک کم شنوا شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3670 نوزاد در خراسان جنوبی غربالگری شنوایی شدند

3670 نوزاد در خراسان جنوبی غربالگری شنوایی شدند