مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-11اجتماعي

ممنوعیت استفاده از شعار نامتعارف در ایام محرم بر روی خودروها در خراسان شمالی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: استفاده از شعار نامتعارف در ایام محرم بر روی خودروها در استان ممنوع است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: استفاده از شعار نامتعارف در ایام محرم بر روی خودروها در استان ممنوع است.

سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تخلفات رانندگی طی شب های ماه محرم در شهرهای استان با هدف تأمین امنیت ترافیکی شهروندان به صورت ویژه کنترل می شود.

وی به فعالیت هیئت های مذهبی در سطح شهر و برگزاری مراسم عزاداری اشاره کرد و افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان طرح ویژه ترافیکی اجرا می کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی به ابلاغ موارد و نکات لازم به هیئت های عزاداری همچون عدم انسداد معابر اشاره کرد و گفت: مسئولیت ایجاد مشکلات ترافیکی که ممکن است به دنبال ایجاد داربست، نصب بنر و توزیع نذورات برای مردم به وجود آید با هیئت ها است و در باید در این خصوص همکاری های لازم را داشته باشند.

سرهنگ اسپیدکار با اشاره به شعارنویسی بر روی خودروها نیز اظهار کرد: شعارنویسی ها نباید به گونه ای باشد که شیشه خودرو پوشانده شده و مانع مشاهده داخل خودرو شود و در صورت مشاهده چنین مواردی قطعاً برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده از شعار نامتعارف در ایام محرم بر روی خودروها در خراسان شمالی

ممنوعیت استفاده از شعار نامتعارف در ایام محرم بر روی خودروها در خراسان شمالی