مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-11بين الملل

انتصاب یک مخالف پروژه نورد استریم 2 به عنوان مشاور امنیت انرژی وزارت خارجه آمریکا


وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای انتصاب آموس هاچستین به عنوان مشاور ارشد امنیت انرژی وزارت خارجه این کشور را تایید کرد.

- وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای انتصاب "آموس هاچستین" به عنوان مشاور ارشد امنیت انرژی وزارت خارجه این کشور را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت: من آموس هاچستین را به جهت خدمت در سمت مشاور ارشد امنیت انرژی وزارت امور خارجه منصوب و بر تعهد دولت به حمایت از امنیت انرژی برای آمریکا و شرکا و همپیمانانمان تاکید می کنم.

در ادامه این بیانیه تصریح شد: تمرکز فوری او بر اجرای تدابیری برای کاستن از ریسکهای ایجاد شده از سوی پروژه خط لوله نورد استریم 2 خواهد بود.

او در این بیانیه تصریح داشت: این انتصاب نشان دهنده عزم دولت در استفاده از دیپلماسی انرژی برای تضمین امنیت تامین در طی این دوره حیاتی گذار انرژی، مقابله با استفاده کرملین از انرژی به عنوان یک سلاح ژئوپلتیکی، و پیشبرد یک آینده امن تر و پایدارتر در زمینه انرژی برای اوکراین و کشورهای خط مقدمی ناتو و اتحادیه اروپا است.

روز دوشنبه پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابعی گزارش کرد که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، آموس هاچستین، یک مخالف سرسخت پروژه خط لوله انتقال گاز نورد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب یک مخالف پروژه نورد استریم 2 به عنوان مشاور امنیت انرژی وزارت خارجه آمریکا

انتصاب یک مخالف پروژه نورد استریم 2 به عنوان مشاور امنیت انرژی وزارت خارجه آمریکا