مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-11سياسي

طرح «نذر خون» در کردستان اجرا می شود


مدیرکل انتقال خون استان کردستان از اجرای طرح «نذر خون» در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: دو پایگاه ثابت سنندج و سقز پذیرای عزاداران اهداکننده خون خواهد بود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل انتقال خون استان کردستان از اجرای طرح نذر خون در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: دو پایگاه ثابت سنندج و سقز پذیرای عزاداران اهداکننده خون خواهد بود.

محمدسعید کریمیان، در گفت وگو با ایسنا کردستان، اظهار کرد: روزهای تاسوعا و عاشورا فرصت خوب و مناسبی برای ترویج فرهنگ اهدای خون سالم، مستمر و برنامه ریزی شده است که در این ایام از شهروندان به ویژه عزاداران حسینی دعوت می شود در طرح نذر خون مشارکت فعالانه ای داشته باشند.

وی افزود: طرح نذر خون برای هفتمین سال پیاپی در استان کردستان اجرا می شود و هدف از اجرای این طرح توزیع اهداکنندگان خون از آغاز محرم تا پایان صفر، دسترسی دائم به خون و فرآورده های خونی کافی و سالم در همه روزهای سال است.

مدیرکل انتقال خون کردستان با اشاره به اینکه در سال های گذشته تمام پایگاه های سیار خون در روزهای تاسوعا و عاشورا پذیرای اهداکنندگان در قالب طرح نذر خون بودند، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال جاری فقط دو مرکز ثابت سنندج و سقز پذیرای عزاداران حسینی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نذر خون» در کردستان اجرا می شود

طرح «نذر خون» در کردستان اجرا می شود