مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-11پزشكي

لخته شدن خون ناشی از تزریق واکسن کرونا درمان می شود


تحقیق جدیدی به سرپرستی دانشگاه و بیمارستان کالج دانشگاهی لندن، انگلستان بر روی بیماران مبتلا به لخته شدگی خون وریدی مغزی (CVT) پس از واکسیناسیون کووید-19، - ایسنا/خراسان رضوی تحقیق جدیدی به سرپرستی دانشگاه و بیمارستان کالج دانشگاهی لندن، انگلستان بر روی بیماران مبتلا به لخته شدگی خون وریدی مغزی (CVT) پس از واکسیناسیون کووید-19، راهنمای واضح تری را برای پزشکانی که در تشخیص و درمان بیماران تلاش می کنند، ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال اکسپرس، این تحقیق، مفصل ترین شرح ویژگی های لخته شدگی خون وریدی مغزی است که در اثر ترومبوسیتوپنی ایمنی ترومبوتیک ایمنی ناشی از واکسن (VITT) ایجاد می شود (ترومبوسیتوپنی شرایطی است که در آن تعداد پلاکت خون کم می شوند).

ترومبوسیتوپنی ایمنی ترومبوتیک ایمنی ناشی از واکسن (VITT) وضعیتی است که با انسداد وریدها و کاهش قابل توجه پلاکت ها، اجزای خونی که بخش مهمی از سیستم لخته شدن خون هستند، مشخص می شود.

شایع ترین و شدیدترین تظاهر آن لخته شدگی خون وریدی مغزی است که در آن رگ هایی که خون را از مغز عبور می دهند، مسدود می شوند.

مطالعه جدید به طور مفصل 70 بیمار مبتلا به لخته شدگی خون وریدی مغزی مرتبط با ترومبوسیتوپنی ایمنی ترومبوتیک ایمنی ناشی از واکسن (VITT) پس از واکسیناسیون بررسی سپس با 25 نفر با لخته شدگی خون وریدی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لخته شدن خون ناشی از تزریق واکسن کرونا درمان می شود

لخته شدن خون ناشی از تزریق واکسن کرونا درمان می شود