مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-11سياسي

لیست کابینه رییسی شنبه به مجلس می رسد


جلسه علنی بعدی مجلس روز شنبه است و براساس هماهنگی که با رییس مجلس صورت گرفته، روز شنبه لیست وزرای پیشنهادی اعلام وصول می شود سپس مجلس بررسی کارنامه وزرا را آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با رییس مجلس لیست وزرای پیشنهادی کابینه در جلسه علنی روز شنبه مجلس اعلام وصول خواهد شد.

جبار کوچکی نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح تقویت امنیت غذایی بیان کرد: چندین هفته است که این طرح در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و متاسفانه طرح هایی در دستور کار قرار می گیرد که ضرورتی نسبت به شرایط حاکم جامعه ندارد.

دستور کار مجلس باید براساس اولویت های کشور تنظیم شود.

وی اظهار کرد: براساس ماده 202 آیین نامه در حالت عادی دولت بعد از مراسم تحلیف حداکثر دو هفته فرصت دارد تا کابینه خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

اما با توجه به این که رهبری در روز تنفیذ به رییس جمهور تاکید کردند که با توجه به مسائل حاکم کشور کابینه را سریع تر تشکیل دهد، انتظار می رفت رییس جمهور در این هفته لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس ارائه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست کابینه رییسی شنبه به مجلس می رسد

لیست کابینه رییسی شنبه به مجلس می رسد