مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-11سياسي

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز توسط خیری در گنبدکاووس/ 447 نفر به کرونا مبتلا شدند


فرماندار گنبدکاووس از تهیه یک دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: آقای ابراهیمی صاحب کارخانه شیر صباح گنبدکاووس یکی از خیران عزیزی است که یک دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان پیامبر اعظم اهدا کردند که این کار خیرانه بسیار قابل تقدیر است.

- عبدالغفور کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ابراهیمی صاحب کارخانه شیر صباح گنبدکاووس یکی از خیران عزیزی است که یک دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان پیامبر اعظم اهدا کردند که این کار خیرانه بسیار قابل تقدیر است.

  وی تصریح کرد: متاسفانه گنبدکاووس از نظر کرونایی اصلا در شرایط کرونا و فوتی ها را در سطح شهرستان گنبدکاووس داشتیم.

*تعداد مبتلایان کرونا در گنبدکاووس به بیش از دو برابر رسید فرماندار ویژه گنبدکاووس از افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: در پیک های قبلی میانگین فوتی های شهرستان گنبدکاووس دو الی سه نفر بود که متاسفانه طی هفته گذشته میانگین فوتی های گنبدکاووس به شبی 10 نفر افزایش یافت که واقعا نگران کننده است.

کریمی افزود: در دو روز گذشته 447 نفر به کرونا مبتلا شدند در بدترین شرایط در تیرماه سال گذشته آمار مبتلایان به کرونا تعداد 217 نفر بود در حقیقت اکنون تعداد مبتلایان کرونا در این شهرستان به بیش از دو برابر رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز توسط خیری در گنبدکاووس/ 447 نفر به کرونا مبتلا شدند

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز توسط خیری در گنبدکاووس/ 447 نفر به کرونا مبتلا شدند