مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-11بين الملل

مکزیک و آمریکا مساله مهاجران و توسعه همکاری را بررسی کردند


وزارت خارجه مکزیک در بیانیه ای اعلام کرد، مقامهای ارشد مکزیکوسیتی و واشنگتن درباره افزایش همکاری دوجانبه برای رسیدگی به مساله مهاجرت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

- وزارت خارجه مکزیک در بیانیه ای اعلام کرد، مقامهای ارشد مکزیکوسیتی و واشنگتن درباره افزایش همکاری دوجانبه برای رسیدگی به مساله مهاجرت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مارسلو ابرارد، وزیر خارجه مکزیک عصر سه شنبه با آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی و خوآن گونزالس، مدیر ارشد شورای امنیت ملی در امور نیمکره غربی در مکزیکو سیتی دیدار و گفتگو کرد.

به دنبال این نشست وزارت خارجه مکزیک در بیانیه ای گفت: این هیات ها برای توسعه همکاری به منظور مدیریت منظم، امن و متداول جریان مهاجرت با احترام به حقو بشر مهاجران و پناهجویان توافق کردند.

وزیر خارجه مکزیک بعد از این جلسه در پیامی توییتری نوشت که روابط کشورش با آمریکا بسیار خوب پیش میرود و این نشست را سازنده توصیف کرد.

او همچنین پیش از آن در کنفرانس مطبوعاتی گفت، مذاکرات شامل تلاش برای بازگشایی مرز آمریکا – مکزیک و همچنین برنامه های آمریکا با هدف محدود کردن موج مهاجران از آمریکای مرکزی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکزیک و آمریکا مساله مهاجران و توسعه همکاری را بررسی کردند

مکزیک و آمریکا مساله مهاجران و توسعه همکاری را بررسی کردند