مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-11سياسي

توسعه کسب وکار با همراهی مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی قزوین


در حوزه طراحی لباس اشتغال بانوان فعالیت دارم و برای توسعه آن از مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی کمک گرفتم؛ در حال حاضر ابتدای راه هستم و امیدوارم با شرکت در کلاس های کسب وکار مرکز شتابدهی بتوانم کسب وکارم را توسعه دهم.

- ایسنا/قزوین یک طراح لباس گفت: در حوزه طراحی لباس اشتغال بانوان فعالیت دارم و برای توسعه آن از مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی کمک گرفتم؛ در حال حاضر ابتدای راه هستم و امیدوارم با شرکت در کلاس های کسب وکار مرکز شتابدهی بتوانم کسب وکارم را توسعه دهم.

پرستو برابرپور که در حوزه طراحی لباس فعالیت دارد، در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: 15 سال است که در حوزه خیاطی فعالیت دارم، پیش ازاین آموزشگاه خیاطی داشتم و به صورت شخصی لباس می دوختم اما بعد از تحصیل در رشته طراحی لباس در حال حاضر در حوزه طراحی لباس فرم اشتغال ویژه بانوان فعالیت دارم.

وی افزود: با توجه به شرایط اجتماعی موجود لباس هایی که نیاز جامعه است را طراحی می کنم، برای مثال دختران نوجوان در رده سنی 12 تا 18 سال همواره برای تهیه لباس با مشکل روبه رو هستند و لباس مناسب سن خودشان که مطابق قوانین پوشش ایرانی و اسلامی باشد در بازار پیدا نمی کنند به همین منظور در این بخش وارد شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کسب وکار با همراهی مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی قزوین

توسعه کسب وکار با همراهی مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی قزوین