مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-11سياسي

افزایش بی سابقه کرونا در هرمزگان سبب برخی نارسایی ها شد/اعزام پرستار به شهرستان ها


جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان گفت: با دستور استاندار هرمزگان 100 تخت ویژه بیماران کرونایی در محل نمایشگاه های دائمی بندرعباس تجهیز برپا شده است.

- ایسنا/هرمزگان جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان گفت: با دستور استاندار هرمزگان 100 تخت ویژه بیماران کرونایی در محل نمایشگاه های دائمی بندرعباس تجهیز برپا شده است.

علی رئوفی صبح امروز (20 مردادماه) در نشست با روسا و مدیران کمیته های تخصصی ستاد استانی مقابله با کرونا، با توجه به دستور استاندار استان مدیران کمیته های ستاد استانی مقابله با کرونا به صورت هفتگی گزارش اقدامات قابل ملموس و عینی در حوزه مقابله با کرونا را به دبیرخانه ستاد جهت بررسی و ارزیابی منعکس کنند.

وی افزود: ویروس کرونا در طی 18 ماه اخیر با جهش های متفاوتی بروز کرده و در هر مرحله با سرایت های بیشتری همراه بوده.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: ویروس جهش یافته دلتای کرونا قدرت بسیار بالایی دارد و حتی در فضای باز نیز افراد مبتلا به آن می شوند و رشد بی سابقه آمار مبتلایان، بستری ها و مرگ و میر ها مصداق بارز این مهم است.

جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان، افزود: هشدارهای که دانشگاه علوم پزشکی استان براساس مطالعات علمی در خصوص آثار مخرب ویروس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی سابقه کرونا در هرمزگان سبب برخی نارسایی ها شد/اعزام پرستار به شهرستان ها

افزایش بی سابقه کرونا در هرمزگان سبب برخی نارسایی ها شد/اعزام پرستار به شهرستان ها