مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-11پزشكي

بستری های کرونا به 1500 نفر برسد، در تامین دارو به مشکل برمی خوریم


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز نگرانی از سیر پرشتاب بستری های کرونا در استان گفت: اگر تعداد بستری ها به بیش از 1500 نفر برسد، - بستری های کرونا به 1500 نفر برسد، در تامین "دارو" به مشکل برمی خوریم ایسنا/کرمانشاه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز نگرانی از سیر پرشتاب بستری های کرونا در استان گفت: اگر تعداد بستری ها به بیش از 1500 نفر برسد، در تامین دارو و تجهیزات به مشکل برمی خوریم.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دپوی مناسبت داروی بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان گفت: هم اکنون در بحث تامین داروی بیماران بستری کرونا مشکلی نداریم و دارو به میزان کافی دپو شده است.

وی افزود: هم اکنون 20 قلم دارو برای بیماران بستری کرونا به کار می رود که بسته به نوع شدت و علائم بیماری برای هر فرد بیمار چند قلم آن استفاده می شود.

وی افزود: در حال حاضر در بحث تامین یکی دو قلم داروی بیماران سرپایی کرونا دچار کمبود هستیم که مهمترین آن داروی فاویپیراویل است.

محمدی گفت: طی دو سه روز گذشته محموله هایی از این دارو را در سطح داروخانه های استان توزیع کرده ایم تا کمی مشکل کمبود در این زمینه مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونا به 1500 نفر برسد، در تامین دارو به مشکل برمی خوریم

بستری های کرونا به 1500 نفر برسد، در تامین دارو به مشکل برمی خوریم