مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-11اجتماعي

رشد 70 درصدی دریافت نذورات مردمی در ستاد بازسازی عتبات گیلان


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان گفت: در 5 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 70 درصد در نذورات مردمی رشد داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید دوهندو پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه بازسازی و مرمت اعتاب مقدسه وظیفه سازمان عتبات عالیات است، بیان کرد: مردم برای زنده نگه داشتن و بازسازی اماکن مقدس از گذشته تا به امروز هزینه های مادی و معنوی زیادی دادند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به عزیمت جمعیت زیادی از سراسر دنیا به کربلا در ایام اربعین، افزود: در سال 82 و پس از فروپاشی دوران صدام، ایده ایجاد ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط سردار سلیمانی کلید خورد و این ستاد مردم پایه کار خود را شروع کرد.

وی با بیان اینکه هزینه بازسازی ستاد عتبات عالیات توسط نذورات مردمی تأمین می شود، تصریح کرد: تمامی نذورات مردمی صرف بازسازی عتبات عالیات می شود.

دوهندو با اشاره به اینکه در 5 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد بیش از 70 درصد در نذورات مردمی بوده ایم، گفت: نذورات جمع آوری شده در 5 ماهه نخست امسال نزدیک به یک میلیارد تومان بوده که هدفگذاری ستاد 12 میلیارد تومان است اما به دلیل عدم آشنایی مردم با ماهیت ستاد، این هدف فعلاً محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 70 درصدی دریافت نذورات مردمی در ستاد بازسازی عتبات گیلان

رشد 70 درصدی دریافت نذورات مردمی در ستاد بازسازی عتبات گیلان