مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-11سياسي

شیوه دینداری بنی امیه چگونه بود؟/ شاخصه های جامعه اموی


استاد تاریخ دانشگاه باقرالعلوم (ع) دربرنامه تلویزیونی سوره شاخصه های جامعه اموی را بیان کرد وگفت:یکی از شاخصه های جامعه اموی این است که همه جا حرف از اسلام است ولی درعمل اسلام دیده نمی شود.

- استاد تاریخ دانشگاه باقرالعلوم (ع) دربرنامه تلویزیونی سوره شاخصه های جامعه اموی را بیان کرد وگفت:یکی از شاخصه های جامعه اموی این است که همه جا حرف از اسلام است ولی درعمل اسلام دیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قسمت دوم فصل جدید برنامه تلویزیونی سوره شب گذشته (سه شنبه 19 مرداد ماه) با حضور محسن الویری تاریخ پژوه و عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) از شبکه چهار سیما پخش شد.

در این برنامه موضوع دینداری اموی مورد بحث قرار گرفت.

الویری در ابتدای برنامه در خصوص ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع دینداری اموی گفت: در نگاه ما طلبه های تاریخ ، تاریخ هیچگاه بررسی گذشته نیست بنابراین اصولا هربحث تاریخی یک آورده ای برای ما دارد که کمینه ترین آورده این است که به کنجکاوی و پرسش های بسیاری پاسخ داده شده است بنابراین هربحث تاریخی حتما آورده ای برای امروز ما دارد ولی آنچه که خاص درباره بنی امیه مطرح است این است که درباره ائمه اطهار این پرسش مطرح است که آنها در زمان خودشان چه چیزی را می خواستند نفی کنند، وجه دوم هم این است که شناخت تاریخ و سیره ائمه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه دینداری بنی امیه چگونه بود؟/ شاخصه های جامعه اموی

شیوه دینداری بنی امیه چگونه بود؟/ شاخصه های جامعه اموی