مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-11اقتصادي

هدفگذاری فعالیت 25 مرکز واکسیناسیون در استان تا پایان مرداد


هدفگذاری فعالیت 25 مرکز واکسیناسیون و تزریق روزانه 25 هزار دُز واکسن تا پایان مرداد ماه در دستور کار است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز ستاد استانی مبارزه با کلیشه ای و یکسان در تمام کشور صورت می گیرد، در حالی که وضعیت خاص استان قم ایجاب می کند تا در برخی موارد، زودتر از مرحله کشوری نسبت به واکسیناسیون برخی گروه ها اقدام شود.

وی اضافه کرد: البته یکی دیگر از ویژگی های واکسیناسیون در استان، استقبال حداقل 60 درصد واکسینه شده ها از واکسن برکت است و از این رو لازم است تا سهمیه بیشتری از این واکسن به استان اختصاص یابد.

سرمست سپس به ضرورت گسترش مراکز واکسیناسیون در استان پرداخت و یادآور شد: خوشبختانه تعداد مراکز واکسیناسیون در استان از سه به 13 مرکز رسیده و راه اندازی برخی مراکز دیگر نیز در دستور کار است، اما در عین حال نباید به این میزان بسنده کرد.

وی از دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی استان خواست فعالیت 25 مرکز واکسیناسیون و تزریق روزانه 25 هزار دُز واکسن را تا پایان مرداد ماه به عنوان هدفگذاری و چشم انداز خود قرار دهند.

استاندار قم با اشاره به ضرورت هم افزایی و همیاری برای استفاده حداکثری از ظرفیت های استان در توسعه واکسیناسیون عمومی گفت: شهرداری و اصناف و همچنین همه دستگاه ها و نهادهای استان نیز بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری فعالیت 25 مرکز واکسیناسیون در استان تا پایان مرداد

هدفگذاری فعالیت 25 مرکز واکسیناسیون در استان تا پایان مرداد