مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-11بين الملل

شورای حاکمیتی سودان: اجازه کودتا علیه دولت انتقالی را نمی دهیم


معاون اول رییس شورای حاکمیتی سودان و فرمانده نیروهای واکنش سریع این کشور تاکید کرد که هرگز اجازه وقوع هیچگونه کودتای نظامی علیه دولت انتقالی در سودان را نخواهد داد.

- معاون اول رییس شورای حاکمیتی سودان و فرمانده نیروهای واکنش سریع این کشور تاکید کرد که هرگز اجازه وقوع هیچگونه کودتای نظامی علیه دولت انتقالی در سودان را نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، محمد حمدان دقلو (مشهور به حمیدتی)، معاون اول رییس شورای حاکمیتی سودان و فرمانده نیروهای واکنش سریع این کشور در سخنانی اظهار کرد که شورای نظامی اجازه کودتا علیه قدرت و تضعیف دولت انتقالی را نخواهد داد.

حمیدتی در ادامه سیاستمداران کشورش را به مشغول شدن به قدرت و نادیده گرفتن توسعه متهم کرد و گفت: سیاستمداران کسانی هستند که با مشغول شدن به قدرت و نادیده گرفتن توسعه، فرصت شکل گیری کودتا را فراهم می کنند.

وی افزود: دولت انتقالی در پرونده های مهم دستاوردهایی داشته است؛ از جمله بهبود روابط خارجی و بازگرداندن سودان به آغوش جامعه بین المللی پس از یک انزوای طولانی، آغاز تلاش برای بخشش بدهی های خارجی، حذف نام سودان از فهرست کشورهای حامی تروریسم و ​​دستیابی به صلح.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای حاکمیتی سودان: اجازه کودتا علیه دولت انتقالی را نمی دهیم

شورای حاکمیتی سودان: اجازه کودتا علیه دولت انتقالی را نمی دهیم