مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-11سياسي

تعیین ساز و کار تشکیل کمیته ملی نهاده های فناورانه کشاورزی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری در حوزه کشاورزی با تشکیل کمیته ملی نهاده های فناورانه کشاورزی موافقت کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری در حوزه کشاورزی با تشکیل کمیته ملی نهاده های فناورانه کشاورزی موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) مجلس، گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی را بررسی کرده و در نهایت ماده 4 این طرح را به تصویب رساندند.

بر اساس ماده 4 این طرح؛ به منظور افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری در حوزه کشاورزی: الف- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مکلف است در راستای ارتقای امنیت غذایی و توسعه کشاورزی دانش بنیان 20 تا 30 درصد از اعتبارات تخصیص یافته برنامه حمایت از توسعه علم و فناوری های نو را در زمینه تولید اقلام و تجهیزات، حمایت از طرح های توسعه فناوری، تحقیقات بنیادین و تجاری سازی طرح ها در حوزه کشاورزی هوشمند توسعه زنجیره ارزش حوزه زراعت، باغبانی، تغذیه و تولید مثل و به نژادی و چند قلوزایی در دام، خوراک دام و طیور و آبزیان و تولید نهاده های فناورانه کشاورزی، داروها، هورمون هاو واکسن های دام و طیور و آبزیان، فراوری و صنایع تبدیلی و افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ساز و کار تشکیل کمیته ملی نهاده های فناورانه کشاورزی

تعیین ساز و کار تشکیل کمیته ملی نهاده های فناورانه کشاورزی