مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-11سياسي

افراد جامعه با نوع رفتار و پوشش درایجاد امنیت اجتماعی تاثیرگذارند


ادعای برخی مبنی بر اینکه به علت وجود محدودیت و سخت گیری های زیاد در ایران نسبت به زنان منجر به بروز این آسیب ها برای زنان می شود، مطلبی غیر علمی و غیر قابل استناد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه چراغ شبکه 5، در دومین روز پخش خود در هفته جاری، میزبان زهره جهانی فارغ التحصیل رشته علوم انتظامی و مشاور و مددکار اجتماعی زنان و دختران آسیب دیده در نیروی انتظامی بود.

جهانی با اشاره به آسیب های اجتماعی حاصل از پوشش های محرک برای افراد جامعه به خصوص زنان، ابراز داشت: این آسیب ها علل مختلفی دارد که اغلب آنها به محیط خانوادگی افراد بر می گردد که از آن جمله کمبود محبت، اعتیاد، فقر، بی توجهی خانواده به فرزندان و از مهمترین علل، ورود باورهای غلط به فرهنگ ماست که ناسازگار با فرهنگ ما نیز هست، مثل راحتی و آزادی های نشأت گرفته از فرهنگ روشنفکرانه غربی! یا ورود افراد به محیط های آسیب زا و مختلط با پوشش های نامتعارف که همه اینها به نوبه خود بسترهایی است که در شرایط مختلف اجتماعی زمینه ساز آسیب می شود.

وی خاطر نشان کرد: البته منظورم از فقر، فقر فرهنگی است؛ چرا که در اغلب مراجعاتی که داشته ام جه بسا افرادی بودند که در رفاه کامل بسر می بردند و در مناطق مرفه نشین شهر ساکن بودند ولی با این وجود در دام این آسیب ها گرفتار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد جامعه با نوع رفتار و پوشش درایجاد امنیت اجتماعی تاثیرگذارند

افراد جامعه با نوع رفتار و پوشش درایجاد امنیت اجتماعی تاثیرگذارند