مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-11فرهنگي

چند فیلمساز ایرانی نگاه مخاطبان دنیا را به خود جلب کرده اند؟


ابوالفضل جلیلی با بیان اینکه ساخت یک فیلم خوب در کل عمر سینمایی یک فیلمساز بهتر از چند فیلم متوسط و نازل است، پرسید: در سینمای ما کارگردان خوب و کاربلد کم نیست اما چند نفر توانسته اند در دنیا نگاه مخاطبان را به سوی خود جلب کنند؟ چه تعداد از فیلم های خوب .

- ابوالفضل جلیلی با بیان اینکه ساخت یک فیلم خوب در کل عمر سینمایی یک فیلمساز بهتر از چند فیلم متوسط و نازل است، پرسید: در سینمای ما کارگردان خوب و کاربلد کم نیست اما چند نفر توانسته اند در دنیا نگاه مخاطبان را به سوی خود جلب کنند؟ چه تعداد از فیلم های خوب تولید شده بعد از انقلاب توانسته اند فراتر از سینمای زمان خودشان پیش بروند؟ این کارگردان و فیلمنامه نویس سینما درباره برگزاری پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان و اثرات آن به ایسنا گفت: المپیاد فیلمسازی یک جمع کارگاهی- آموزشی مناسب را در زمانی کوتاه شکل می دهد که موجب انگیزه بچه ها برای کار کردن گروهی و پرورش جمعی می شود.

این خوب است که آموزش سینما از سنین کم شروع شود چون آموزش تئوری سینما و الفبای آن، کار هنرستان ها و دانشگاه های هنری است که بعدها بچه ها هر کدام با گرایش هایی به آن ورود خواهند کرد، اما وظیفه ما در المپیاد فیلمسازی و به هنگام آموزش برای نوجوانان این است که به آن ها نگاه و اندیشه بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند فیلمساز ایرانی نگاه مخاطبان دنیا را به خود جلب کرده اند؟

چند فیلمساز ایرانی نگاه مخاطبان دنیا را به خود جلب کرده اند؟