مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-11سياسي

ایثارگران از طریق میز خدمت مجازی مشکلات خود را مطرح کنند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: به ایثارگران عزیز توصیه می کنم برای حفظ سلامتی خود شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: به ایثارگران عزیز توصیه می کنم برای حفظ سلامتی خود شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی روز در دیدارهای چهره به چهره با جمعی از ایثارگران و والدین معظم شهدا که در راستای رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در محوطه بیرونی ساختمان شهید رجایی برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، حماسه ها و ایثارگری های شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس را امتداد تجلی فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) برشمرد و گفت: فرهنگ عاشورا در طول تاریخ همواره برای جامعه اسلامی و مؤمنین الهام بخش بوده و به تعبیری حرارتی در دل های مؤمنین ایجاد کرده که هرگز سرد نمی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران شهدا و ایثارگران را سرمایه داران ممتاز این زمان خواند و ادامه داد: ما اگر هر کار که در بالاترین حد توانمان هم هست، انجام دهیم؛ همچنان بدهکار شهدا هستیم چرا که این بزرگواران با نثار جان خود فرهنگ عاشورا را در این دوران قوت بخشیدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران از طریق میز خدمت مجازی مشکلات خود را مطرح کنند

ایثارگران از طریق میز خدمت مجازی مشکلات خود را مطرح کنند