مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-11اقتصادي

فاز 3 کار آزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس در انتظار مجوز سازمان غذا و دارو


رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: فاز 3 کار آزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس در انتظار مجوز سازمان غذا و دارو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کامبیز بازرگان معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در آیین بزرگداشت روز جهانی تنوع زیستی و اولین جشنواره ملی منابع ژنتیکی کشاورزی و منابع طبیعی که در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: توسعه در دنیا قدمت طولانی دارد اما مسأله پایداری حدود 40 سال است در ادبیات توسعه در دنیا بروز پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که مسأله توسعه پایدار حدود 30 سال پبش به طور نهادینه شده در قالب عهدنامه ریو وارد ادبیات جهانی شد، افزود: انسان متوجه شد با توسعه بی ضابطه و یک سویه و اعتماد کردن به مظاهر مدرنیته، پایداری نسل بشر را تحت الشعاع قرار داده است؛ بروز مسائلی مانند گرمایش زمین، گازهای گلخانه ای و .

که تنوع زیستی را تهدید کرده از جمله این موارد است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: از همان برهه، پژوهش در کشورهای توسعه یافته بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت چرا که پژوهش ذاتا به عمق و لایه زیرین تصمیمات می پردازد و تبعات تصمیمات اجرایی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 3 کار آزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس در انتظار مجوز سازمان غذا و دارو

فاز 3 کار آزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس در انتظار مجوز سازمان غذا و دارو