مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-11سياسي

انتخاب شهردار جدید تهران موضوع جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت که در جلسه امروز این مجمع، انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران مورد بررسی قرار گرفته و مطالباتی از وی مطرح شده است.

- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت که در جلسه امروز این مجمع، انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران مورد بررسی قرار گرفته و مطالباتی از وی مطرح شده است.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نشست امروز مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: نمایندگان استان تهران امروز صبح قبل از شروع جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، جلسه ای با موضوع انتخاب شهردار تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر تهران تشکیل دادند با تاکید بر اینکه با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و تحول در حکمرانی نسبت به سال های پیش از انقلاب، مدیریت شهری را یکی از عرصه هایی دانستند که همچنان به تغییر و تحولات جدی نیاز دارد تا این ساختار کهنه و فرسوده حاکم بر نهادهای دخیل در مدیریت شهری جای خودش را به الگویی بدیع و کارامد که ارمغان آور آرامش و نشاط در حیطه زندگی شهروندی باشد، دهد.

وی با بیان اینکه عرصه مدیریت شهری در سال های پیش از انقلاب را می توان تبلوری از تعدی ساختاری و همه جانبه اقشار مرفه و برخوردار به منافع مستضعفین قلمداد کرد که با توزیع نابرابر و البته ناعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار جدید تهران موضوع جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران

انتخاب شهردار جدید تهران موضوع جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران