مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-11سياسي

5 استان میزبان روز جهانی گردشگری در ایران


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بزرگداشت روز جهانی گردشگری 1400 به مدت یک هفته در پنج استان منتخب برگزار می شود.

- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بزرگداشت روز جهانی گردشگری 1400 به مدت یک هفته در پنج استان منتخب برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده و استقبال ادارات کل استانی برای برگزاری مراسم روز جهانی گردشگری 1400، این موضوع در دومین نشست شورای سیاستگذاری مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری مطرح و با میزبانی استان های منتخب موافقت شد.

او افزود: بنا بر این تصمیم، استان اردبیل در روز ششم مهر، استان های کردستان و کرمانشاه به صورت مشترک در منطقه اورامانات (هورامان) در هشتم مهر، استان کرمان در دهم مهر و استان فارس در یازدهم مهرماه امسال میزبان مهم ترین رویداد صنعت گردشگری کشور هستند.

معاون گردشگری در تشریح سیاست ها و برنامه های مورد نظر برای روز جهانی گردشگری گفت: طبق رویکرد سال های اخیر، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در تلاش بوده است تا با استفاده از رویدادهای مهمی، همچون روز جهانی گردشگری در راستای معرفی مناطق کمتر شناخته شده و یا جلب توجه مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 استان میزبان روز جهانی گردشگری در ایران

5 استان میزبان روز جهانی گردشگری در ایران