مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-11سياسي

امام جمعه یزد: حوزه های علمیه از تربیت صحیح جامعه غافل نشوند


امام جمعه یزد با اشاره به نقش اثرگذار حوزه های علمیه از زمان شکل گیری تاکنون در تربیت دینی جامعه گفت: امروز نیز حوزه های علمیه نباید از تربیت صحیح جامعه غافل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با اعضای ستاد حوزوی بحران استان و مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و کامل، آسیبها شناسایی و ریشه یابی شود و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی افزود: حوزه های علمیه باید برای تقویت پایه های ایمانی، بصیرتی و اخلاقی طلاب برنامه ریزی کنند تا در میدان و عمل شاهد مصونیت از مشکلات و خطاها باشیم.

امام جمعه یزد گفت: طلاب از ابتدای ورود به حوزه علمیه باید با مفاهیم قرآن آشنا شوند تا در نتیجه قرآن در دل و جانشان رسوخ کرده و کمتر دچار رفتار سوء و اشتباه شوند.

ناصری در مورد آسیبهای اجتماعی تصریح کرد: متاسفانه به دلایل مختلفی شاهد آسیب ها و ناهنجاری هایی در جامعه هستیم که باید با آسیب شناسی درست به دنبال رفع آن باشیم.

وی ادامه داد: برای برطرف کردن آسیب ها باید از ابتدای کودکی و ورود به مدرسه، با آموزش صحیح پایه های ایمانی کودکان تقویت شود که اگر چنین شد، روحیه تعهد و مسئولیت پذیری در آنها شکل گرفته و هویت خود را به درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: حوزه های علمیه از تربیت صحیح جامعه غافل نشوند

امام جمعه یزد: حوزه های علمیه از تربیت صحیح جامعه غافل نشوند