مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-11سياسي

علیپور: وزیر کشاورزی به موضوع خشکسالی آذربایجان غربی توجه کند


نماینده مردم چالدران در مجلس با اشاره به خشکسالی آذربایجان غربی خطاب به وزیر کشاورزی بیان کرد: این وزارتخانه استان را جزء اولویت های خرید تضمینی برای دام قرار نداده است.

- نماینده مردم چالدران در مجلس با اشاره به خشکسالی آذربایجان غربی خطاب به وزیر کشاورزی بیان کرد: این وزارتخانه استان را جزء اولویت های خرید تضمینی برای دام قرار نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیپور نماینده مردم ماکو در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی مجلس خطاب به نیکزاد نایب رییس مجلس بیان کرد: از رییس بنیاد علوی و استاندار آذربایجان غربی به دلیل بازدید از حوزه انتخابیه قدردانی می کنم، مردم انتظار دارند آقای فتاح رییس بنیاد مستضعفان نیز در منطقه حضور پیدا کنند و برای رفع محرومیت از چهره حوزه انتخابیه اقدام کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری به وزیر کشاورزی بیان کرد: استان آذربایجان غربی مانند سایر استان ها از خشکسالی رنج می برد اما وزارتخانه جهاد کشاورزی، استان را جزء اولویت های خرید تضمینی برای دام قرار نداده است، زندگی قریب به اتفاق مردم حوزه انتخابیه از طریق دامداری می گذرد اما این خشکسالی باعث شده که نه خرید تضمینی باشد و نه علوفه ای برای نگهداری از دام ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیپور: وزیر کشاورزی به موضوع خشکسالی آذربایجان غربی توجه کند

علیپور: وزیر کشاورزی به موضوع خشکسالی آذربایجان غربی توجه کند