مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-11اقتصادي

حمایت از ورزشکاران تعامل با صنایع را می طلبد


رییس فدراسیون ورزشهای کارگری در مجمع عمومی هیات ورزشهای کارگری استان یزد گفت: حمایت از ورزشکاران تعامل با صنایع را می طلبد.

- ایسنا/یزد رییس فدراسیون ورزشهای کارگری در مجمع عمومی هیات ورزشهای کارگری استان یزد گفت: حمایت از ورزشکاران تعامل با صنایع را می طلبد.

جواد رمضی در مجمع انتخاباتی هیات ورزهای کارگری استان یزد اظهار کرد: هیات کارگری استان یزد طی سال های اخیر در کشور به خوبی رشد کرده است.

وی ادامه داد: از آن جایی که استان یزد از نظر معادن و صنایع غنی است، هیات می تواند با تلاش و تعامل با شرکت ها و کارخانه ها از نظر مالی ورزشکاران را تامین کند.

رمضی با بیان اینکه سند قانونی در رابطه با تعامل هیات های ورزشی با هیات کارگری در حال ابلاغ است، افزود: هیات کارگری تمامی رشته های ورزشی را در بر می گیرد و زین پس به صورت قانونی ملزم به تعامل یا هیات های دیگر است.

وی از رییس جدید هیات کارگری استان خواست تا انجمن های ورزشی غیر فعال در استان را مجدد فعال کرده و از نوابغ کارگری استان تا حد امکان استفاده کند.

رمضی افزود: فرهنگسازی ورزش در بین کارگران باید به طور جدی پیگیری شود.

رییس فدراسیون کارگری در پایان تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در توسعه بستر آموزش مجازی هیات کارگری را همراهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ورزشکاران تعامل با صنایع را می طلبد

حمایت از ورزشکاران تعامل با صنایع را می طلبد