مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-11اقتصادي

مناسب سازی شهری برای معلولان در دزفول قابل قبول نیست


میزان مناسب سازی محیط شهری برای معلولان در دزفول قابل قبول نیست و متولیان باید اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشند.

- سعید ایثاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف و اولویت های بهزیستی دزفول تلاش برای مناسب سازی محیط شهری با همکاری دستگاه های متولی است.

مناسب سازی شهری به معنای ایجاد بستر و زیرساخت های مناسب برای بهره مندی معلولان از امکانات عمومی و سهولت حضور آنها در سطح جامعه است.

وی با اشاره به رعایت 90 درصدی مناسب سازی فضا برای معلولان در ادارات دزفول تصریح کرد: باید این میزان به 100 درصد برسد، ضمن اینکه طی سال های اخیر نیز اقدامات زیادی در این زمینه انجام شده اما به طور کلی میزان مناسب سازی محیط شهری در دزفول به ویژه در معابر، پیاده روها، حمل و نقل عمومی، بوستان ها، مراکز غیردولتی نظیر بانک ها و … قابل قبول نبوده و زیبنده شهرستان نیست.

رییس اداره بهزیستی دزفول با اشاره به برگزاری منظم جلسات مناسب سازی شهری در این شهرستان با حضور متولیان عنوان کرد: در آخرین جلسه تأکید داشتیم که شرط اولیه صدور پروانه ساخت و ساز ساختمان های جدید به ویژه آپارتمان ها منوط به رعایت اصول مناسب سازی و دسترسی آسان برای معلولان باشد؛ همچنین مناسب سازی در طرح های جدید شهری و دولتی در حال ساخت نیز باید همچون سایر پیوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی شهری برای معلولان در دزفول قابل قبول نیست

مناسب سازی شهری برای معلولان در دزفول قابل قبول نیست