مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-11پزشكي

روز سیاه کرونایی/تبت 43 فوت طی 1 روز در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نوزدهم مرداد را به لحاظ ثبت بیشترین مورد مرگ بیماران در 24 ساعت، روز سیاه کرونایی فارس نامید.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نوزدهم مرداد را به لحاظ ثبت بیشترین مورد مرگ بیماران در 24 ساعت، روز سیاه کرونایی فارس نامید.

مهرزاد لطفی چهارشنبه 20 مرداد در سیصد و هشتاد و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: روز گذشته 43 هم استانی را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم.

لطفی گفت: پنجاه درصد جانباختگان کرونا در 24 ساعت گذشته، افراد زیر 60 سال بودند و این به منزله هشداری جدی برای جوانان و میانسالان است.

او با اعلام هشدار وخامت اوضاع در فارس، از عموم مردم استان خواست تا در صورت مشاهده نشانه های بیماری، در مراجعه به این مراکز تعلل نداشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیر مراجعه کردن افراد مشکوک و دارای علایم به مراکز تشخیص و درمان سرپایی کرونا (16 ساعته) را از عمده دلایل جان باختن افراد مبتلا به کووید19 در استان دانست.

لطفی با ابراز تاسف از روزهای سیاهی که شاهد آن هستیم، از مردم خواست تا تعداد دفعات خروج از منزل را کاهش داده و از ترددهای غیرضروری و حضور در دورهمی های خانوادگی و تجمعات در این روزهای سخت و بحرانی بپرهیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز سیاه کرونایی/تبت 43 فوت طی 1 روز در فارس

روز سیاه کرونایی/تبت 43 فوت طی 1 روز در فارس