مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-11سياسي

حاتمی: تیمی از مجلس و دولت جهت رسیدگی به سیل زدگان کلیبر اعزام شود


نماینده کلیبر و خدابنده در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار اعزام تیمی از مجلس و دولت جهت رسیدگی به مردم سیل زده کلیبر شد.

- نماینده کلیبر و خدابنده در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار اعزام تیمی از مجلس و دولت جهت رسیدگی به مردم سیل زده کلیبر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حاتمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: طی چند روز گذشته منطقه ارسباران و کلیبر آبستن حوادث و اتفاقات ناگواری از جمله آتش سوزی مهیب جنگل ها شده که با اراده و همت جوانان این آتش سوزی به سختی مهار شد.

وی ادامه داد: متأسفانه سیل وحشتناک و مخربی عصر 17 مرداد ماه در کلیبر منجر به فوت 3 نفر از مردم شده است.

سد پیغام چای حدود 25 سال است که در بالادست مسیر این سیل در حال ساخت است که اگر سالانه تنها 4 درصد از آن تکمیل می شد اکنون باید ساخت این سد به اتمام می رسید و ما نیز دچار این همه خسارت نمی شدیم.

حاتمی خواستار تقاضای مساعدت ویژه برای جبران خسارات چند صد میلیاردی و سفر فوریتی تیم مجلس و دولت به این منطقه شد و گفت: مردمان سرزمین من در مقابل این همه بلا، گرفتاری و خسارات نجیبانه سکوت کرده و عزتمندانه چشم به راهند تا شرافتمندانه مورد حمایت قرار گیرند پس یا علی مدد، برای مساعدت و همیاری و همدلی این مردم اقدام کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی: تیمی از مجلس و دولت جهت رسیدگی به سیل زدگان کلیبر اعزام شود

حاتمی: تیمی از مجلس و دولت جهت رسیدگی به سیل زدگان کلیبر اعزام شود