مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-11سياسي

اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» و نذر حسینی در فارس


در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه محرم، پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» و پویش نذر حسینی در فارس اجرایی می شود.

- شیراز - مدیرکل زندان های فارس گفت: در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه محرم، پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی و پویش نذر حسینی در فارس اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرصت مناسبی است و با بهره مندی از این فضای معنوی موجود می توان کمک شایانی در راستای جذب مشارکت های مردمی و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد انجام داد.

او گفت: با راه اندازی پویش سراسری هر هیأت، آزادی یک زندانی، از متولیان برگزاری مراسم های مذهبی و آیین های با شکوه عزاداری درخواست می کنیم تا با تلاش های خود به آزادی این قبیل زندانیان کمک کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس نیز با ابراز خرسندی از اقدامات آزادی زندانیان گفت: کار خیری که در حال انجام است، علاوه بر آزادی یک فرد، می تواند با کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به تحکیم بنیان خانواده نیز کمک کند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا در حد توان در این امر خداپسندانه سهیم باشیم.

حجت الاسلام مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هم گفت: با فعال کردن مجموعه های شهرستانی، نشست با خطبا، وعاظ، مجموعه های قرآنی و دعوت اختصاصی از مدیران هیأت مذهبی که این ظرفیت را در اختیار دارند در این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» و نذر حسینی در فارس

اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» و نذر حسینی در فارس