مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:272021-08-11اجتماعي

«پر ققنوس» طرحی برای ارایه آموزش های مهارتی به نوجوانان سیستان و بلوچستان


معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: با ارائه طرح پیشنهادی کمپین «پر ققنوس» در نظر داریم با مشارکت خیران در راستای آموزش نوجوانان و جوانان بخش بنت سیستان و بلوچستان اقدام کنیم.

- معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبرداد پر ققنوس طرحی برای ارایه آموزش های مهارتی به نوجوانان سیستان و بلوچستان ایسنا/اصفهان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: با ارائه طرح پیشنهادی کمپین پر ققنوس در نظر داریم با مشارکت خیران در راستای آموزش نوجوانان و جوانان بخش بنت سیستان و بلوچستان اقدام کنیم.

افسون نیازبخش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به طرح هم پیوندی اصفهان و بنت که از سال گذشته در راستای آموزش جوانان و نوجوانان ساکن بخش بنت سیستان و بلوچستان اجرا شد، اظهار کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و نظر به طرح هم پیوندی اصفهان و بنت و در راستای توسعه متوازن در کشور، این معاونت اقدام به ارائه تعدادی بورسیه آموزشی رایگان در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کرد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی با همکاری خانه فرهنگ و آموزش بنت، فعالیت خود را در سه بخش بورس های آموزشی، تورهای آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی ویژه ساکنان بخش بنت آغاز کرد و از پاییز سال گذشته، نوجوانان و جوانان ساکن بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پر ققنوس» طرحی برای ارایه آموزش های مهارتی به نوجوانان سیستان و بلوچستان

«پر ققنوس» طرحی برای ارایه آموزش های مهارتی به نوجوانان سیستان و بلوچستان