مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:272021-08-11سياسي

وزیر پیشنهادی وزارت کار و رفاه کیست؟


ظهر امروز، سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، لیست غیر رسمی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را اعلام کرد که در میان آنها نام «حجت عبدالملکی» به عنوان گزینه تصدی پست وزارت تعاون، - ظهر امروز، سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، لیست غیر رسمی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را اعلام کرد که در میان آنها نام حجت عبدالملکی به عنوان گزینه تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 1390 از ادغام سه وزارتخانه تعاون، رفاه و تامین اجتماعی و کار و امور اجتماعی تشکیل شد و حجت عبدالملکی ، در صورت اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پنجمین وزیری است که پس از عبدالرضا شیخ الاسلامی، اسدالله عباسی، علی ربیعی و محمد شریعتمداری سکان هدایت این وزارتخانه را به دست می گیرد.

وی متولد 1360 در شهر ری تهران است و پیش از این، از او به عنوان یکی از افرادی نام برده می شد که در تیم اقتصادی دولت سیزدهم حضور خواهد شد.

او اقتتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق است و در سوابق علمی وی آمده است که دکترای اقتصاد خود را از دانشگاه اصفهان اخذ کرده و کارشناسی ارشد معارف اسلامی و اقتصاد از دانشگاه امام صادق علیه السلام دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی وزارت کار و رفاه کیست؟

وزیر پیشنهادی وزارت کار و رفاه کیست؟