مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-11ورزشي

«دونده» دوباره به مجلس رسید/ روی خط «استارت» پس از 10 سال


عضو پیشین تیم ملی دوومیدانی ایران که یک بار برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی شده بود به عنوان گزینه مد نظر دولت سیزدهم برای نشستن روی صندلی وزارت ورزش و جوانان مد نظر قرار گرفته است.

- ، در حالی که پس از انتخاب حجت الاسلام رییسی به عنوان رییس جمهور جدید، گمانه زنی ها برای وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس آغاز شد و گزینه های زیادی هم برای این مسئولیت مطرح شدند اما در نهایت حمید سجادی به عنوان گزینه به مجلس معرفی شده است.

سوابق ورزشی سجادی که متولد اول فروردین سال 1348 در تهران و دارای درجه دکترا در رشته برنامه ریزی در تربیت بدنی و نیز عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران در رشته دوومیدانی است که در دوهای استقامت و نیمه استقامت عناوین و افتخارات زیادی را به خود اختصاص داده است.

سوابق ورزشی حمید سجادی به شرح زیر است: * عضویت در تیم ملی دو و میدانی کشور به مدت 17 سال به طور مستمر (80 - 1364) * دارنده 14 مدال آسیایی (طلا، نقره، برنز) * کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک های بارسلون 1992و آتلانتا 1996 * حضور در سه دوره بازی های آسیایی (پکن 1990 _ هیروشیما 1994_ بانکوک 1998) * حضور در چهار دوره ی قهرمانی دو و میدانی جهان (به عنوان ورزشکار) * حضور در سه دوره قهرمانی دانشجویان جهان به عنوان ورزشکار *


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دونده» دوباره به مجلس رسید/ روی خط «استارت» پس از 10 سال

«دونده» دوباره به مجلس رسید/ روی خط «استارت» پس از 10 سال