مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-11سياسي

ضرغامی؛ از نامزدی ریاست جمهوری تا وزارت میراث


پس از نام های متعدد و مختلفی که به عنوان گزینه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شده بود، سرانجام قرعه به نام «سیدعزت الله ضرغامی» افتاد؛ - پس از نام های متعدد و مختلفی که به عنوان گزینه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شده بود، سرانجام قرعه به نام سیدعزت الله ضرغامی افتاد؛ رییس اسبق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رییسی فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد .

در این کابینه که فهرست آن به صورت غیررسمی از سوی برخی نمایندگان منتشر شده، نام ضرغامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشنهاد شده است.

شناخته شدن ترین مسؤولیت سیدعزت الله ضرغامی ریاست سازمان صدا و سیما است که در فاصله سال های 1383 تا 1393 آن را به عهده داشت.

او در این سال ها به عنوان چهره ای سیاسی مطرح بوده و در سال های اخیر با توییت هایی که گاه و بیگاه منتشر می کرد، در مقام منتقد سیاست های دولت حسن روحانی نیز ظاهر شده بود.

ضرغامی متولد سال 1338 است که در مقطع کارشناسی از رشته مهندسی عمران از دانشگاه امیرکبیر و در مقطع کارشناسی ارشد از رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی؛ از نامزدی ریاست جمهوری تا وزارت میراث

ضرغامی؛ از نامزدی ریاست جمهوری تا وزارت میراث