مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-11سياسي

عیسی زاده: وضعیت اداری و استخدامی کشور و تبدیل وضعیت ها باید متمرکز باشد


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تجمع اقشار مختلف مردم در برابر مجلس، گفت: وضعیت اداری و استخدامی کشور و تبدیل وضعیت ها باید متمرکز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مهدی عیسی زاده در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه 20 مرداد) خود، فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت گفت و عنوان کرد: همچنین به خانواده های داغداری که عزیزان خود را در این مدت بر اثر بیماری کرونا از دست داده اند، تسلیت می گویم.

نماینده مردم میاندواب در مجلس خطاب به اقشار مختلف حوزه انتخابیه خود دیار شهید باکری تسلیت گفت و عنوان کرد: تمنا دارم در این ایام پیک شیوع کرونا در هیئات مذهبی از سلامتی خود حفاظت و حراست کنید.

وی ادامه داد: برخی ورشکستگان سیاسی شکست خود را هر روز به اشکال مختلف بروز می ‎دهند و یک روز به تأیید صلاحیت شورای نگهبان، روز دیگر به رد صلاحیت ها اشاره می کنند، یک روز به نبود تجهیزات پرستاری و پزشکی و  روز دیگر تجهیزات کشاورزی را بهانه می کنند تا به هر بهانه ‎ای تخریب کنند اما در طول این 42 سال انقلاب اسلامی، عادت کردم که صبوری پیشه کنم و خداوند با صابرین است.

عیسی زاده خطاب به رییس مجلس، گفت: باید در سالروز صدور فرمان مشروطه از سردار ملی ستارخان در صحن علنی مجلس نام برده می شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیسی زاده: وضعیت اداری و استخدامی کشور و تبدیل وضعیت ها باید متمرکز باشد

عیسی زاده: وضعیت اداری و استخدامی کشور و تبدیل وضعیت ها باید متمرکز باشد