مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-11سياسي

به کارگیری نیروی متخصص به حل مشکلات زیست محیطی کمک می کند


مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان با بیان اینکه نبود مدیران متخصص یک ضعف در این سازمان است، گفت: به کارگیری نیروهای متخصص در بدنه این مجموعه می تواند به حل مشکلات زیست محیطی کمک کند.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان با بیان اینکه نبود مدیران متخصص یک ضعف در این سازمان است، گفت: به کارگیری نیروهای متخصص در بدنه این مجموعه می تواند به حل مشکلات زیست محیطی کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن جعفری نژاد بسطامی چهارشنبه 20 مرداماه در مراسم تجلیل از فعالان رسانه ای حوزه محیط زیست استان همدان با اشاره به اینکه روابط عمومی و محیط زیست باید یک حوزه تخصصی باشد، افزود: حوزه محیط زیست یک بخش تخصصی است و کار خبرنگاری و روزنامه نگاری در این حوزه یک امر تخصصی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه به مسائل و مشکلات زیست محیطی باید به صورت تخصصی نگاه کرد، یاداور شد: تاکنون مسئله تخصص در سازمان حفاظت محیط زیست کمرنگ دیده شده است.

جعفری نژاد بسطامی اظهار کرد: متأسفانه مسئله ضرورت تخصصی بودن محیط زیست به عنوان فکر، اندیشه و چالش مطرح نشده و به دلیل عمیق و تخصصی دنبال نکردن مسائل، یک موضوع یا چالش به مدت کوتاهی دنبال و سپس فراموش می شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: بازتاب مشکلات دامنه الوند شهر همدان و تالاب آق گل ملایر توسط رسانه ها از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری نیروی متخصص به حل مشکلات زیست محیطی کمک می کند

به کارگیری نیروی متخصص به حل مشکلات زیست محیطی کمک می کند