مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-11ورزشي

ایجاد دفاتر دبیرخانه بین المللی «یزد، حسینیه ایران» در شهرستان های یزد


مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران با اشاره به آیین های منحصر به فرد عاشورایی در شهرستان های استان یزد گفت: راه اندازی دفاتر دبیرخانه یزد حسینیه ایران را در شهرستان های استان پیگیری می کنیم.

- ایجاد دفاتر دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران در شهرستان های یزد ایسنا/یزد مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران با اشاره به آیین های منحصر به فرد عاشورایی در شهرستان های استان یزد گفت: راه اندازی دفاتر دبیرخانه یزد حسینیه ایران را در شهرستان های استان پیگیری می کنیم.

سیدحسن حسینی در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد، راه اندازی دفاتر دبیرخانه یزد حسینیه ایران با محوریت امام جمعه و همکاری سایر نهادها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه در هر شهرستان را از ضروریات دانست و اظهار کرد: این موضوع را با همکاری ائمه جمعه شهرستان های استان پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی دفاتر دبیرخانه در شهرستان های استان یزد، عنوان کرد: تلاش ما این است که هر آنچه در چند سال گذشته به واسطه فعالیت این دبیرخانه در مرکز استان اتفاق افتاده، در شهرستان های استان نیز محقق شود.

حسینی، سوق دادن هیئت ها و بانیان روضه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کمک به حل معضلات اجتماعی را از دستاوردهای فعالیت دبیرخانه یزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دفاتر دبیرخانه بین المللی «یزد، حسینیه ایران» در شهرستان های یزد

ایجاد دفاتر دبیرخانه بین المللی «یزد، حسینیه ایران» در شهرستان های یزد