مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-11اقتصادي

یک میلیون دز واکسن کووپارس تا پایان شهریور/ 400 هزار آماده تزریق


سخنگوی مؤسسه رازی در پروژه واکسن کووپارس گفت: تا انتهای شهریور یک میلیون دز واکسن تولید خواهد شد و تا انتهای سال برنامه ریزی برای تولید 15 تا 20 میلیون دز انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین فلاح مهرآبادی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس و ارائه نتایج در کمیته پایش داده ها و تأیید آن در این کمیته اظهار کرد: گزارش مربوطه به همراه دستورالعمل های فاز سوم به سازمان غذا و دارو ارسال شده که پس از داوری و بررسی برای دریافت مجوز اخلاق به کمیته اخلاق وزارت بهداشت ارسال خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می شود تا هفته آینده مجوز اخلاق برای شروع فاز سوم کارآزمایی بالینی صادر شود و شروع مطالعه در هفته نخست شهریورماه صورت گیرد.

معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه رازی با بیان اینکه در حال حاضر استان های تهران و البرز برای مطالعه انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: در فاز سوم واکسن کووپارس با یک واکسن دارای تأییدیه سازمان بهداشت جهانی مقایسه خواهد شد.

در پروتکل مصوب که امروز چهارشنبه 20 مردادماه تأیید شد، 41 هزار داوطلب در دو گروه شرکت خواهند کرد، یک گروه واکسن مؤسسه رازی و یک گروه واکسن دارای تأییدیه who را دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون دز واکسن کووپارس تا پایان شهریور/ 400 هزار آماده تزریق

یک میلیون دز واکسن کووپارس تا پایان شهریور/ 400 هزار آماده تزریق