مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-11پزشكي

تولید یک میلیون دز واکسن کووپارس تا پایان شهریور/ 400 هزار دز آماده تزریق


سخنگوی مؤسسه رازی در پروژه واکسن کووپارس گفت: تا انتهای شهریور یک میلیون دز واکسن تولید خواهد شد و تا انتهای سال برنامه ریزی برای تولید 15 تا 20 میلیون دز انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین فلاح مهرآبادی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس و ارائه نتایج در کمیته پایش داده ها و تأیید آن در این کمیته اظهار کرد: گزارش مربوطه به همراه دستورالعمل های فاز سوم به سازمان غذا و دارو ارسال شده است که پس از داوری و بررسی برای دریافت مجوز اخلاق به کمیته اخلاق وزارت بهداشت ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود تا هفته آینده مجوز اخلاق برای شروع فاز سوم کارآزمایی بالینی صادر شود و شروع مطالعه در هفته نخست شهریورماه صورت گیرد.

سخنگوی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در پروژه واکسن رازی کووپارس با بیان اینکه در حال حاضر استان های تهران و البرز برای مطالعه انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: در فاز سوم واکسن کووپارس با یک واکسن دارای تأییدیه سازمان بهداشت جهانی مقایسه خواهد شد.

وی ادامه داد: در پروتکل مصوب که امروز چهارشنبه 20 مردادماه تأیید شد، 41 هزار داوطلب در دو گروه شرکت خواهند کرد، یک گروه واکسن مؤسسه رازی و یک گروه واکسن دارای تأییدیه who را دریافت خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید یک میلیون دز واکسن کووپارس تا پایان شهریور/ 400 هزار دز آماده تزریق

تولید یک میلیون دز واکسن کووپارس تا پایان شهریور/ 400 هزار دز آماده تزریق