مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-11ورزشي

کارنامه وزیر ورزش پیشنهادی ابراهیم رییسی/ وزیری که جناحی انتخاب شد!


حمید سجادی با سابقه حضور در ارکان دولتی و نزدیکی به جناح اصولگرا، به عنوان گزینه مدنظر ابراهیم رییسی به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد تا برای دومین بار از نمایندگان رای اعتماد بگیرد.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ با برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری و روی کار آمدن سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب، مذاکرات برای تشکیل دولت جدید آغاز شده است.

با کنار رفتن مسعود سلطانی فر که در 6 سال گذشته عهده دار مسند وزارت ورزش و جوانان بود، اکنون اهالی ورزش در انتظار معرفی چهره جدید در چهار سال آینده هستند.

طبق آخرین اطلاعات، حمید سجادی، گزینه پیشنهادی دولت ابراهیم رییسی برای معرفی به مجلس و کسب رای اعتماد است تا برای دومین مرتبه شانس خود را برای رسیدن به ساختمان خیابان سئول امتحان کند؛ اما حمید سجادی کیست و چطور بعد از 10 سال مجددا برای ریاست وزارت ورزش نامزد شده است؟ از کودکی تا دوران قهرمانی سید حمید سجادی هزاوه (متولد 1 فروردین 1348 در تهران) دونده سابق دو های استقامت است.

سجادی موفقترین دونده استقامتی تاریخ ایران محسوب می شود که در دوران فعالیت خود رکورد تقریباً تمامی رشته های دو های نیمه استقامت و استقامت ایران را در اختیار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه وزیر ورزش پیشنهادی ابراهیم رییسی/ وزیری که جناحی انتخاب شد!

کارنامه وزیر ورزش پیشنهادی ابراهیم رییسی/ وزیری که جناحی انتخاب شد!