مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-11ورزشي

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان کیست؟


با معرفی وزاری پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، «سید حمید سجادی هزاوه» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است تا در صورت اخذ رای اعتماد به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

- با معرفی وزاری پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، سید حمید سجادی هزاوه به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است تا در صورت اخذ رای اعتماد به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نهایت و همانطور که در گمانه زنی ها طی چند روز اخیر مطرح شد، با تقدیم لیست پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی از سوی رییس جمهوری، پیش بینی ها پیرامون گزینه وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و حمید سجادی برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان معرفی شد و در روزهای آینده باید به دفاع از برنامه های خود پرداخته تا بتواند نمایندگان مجلس را با خود همراه و آرای مورد نظر را اخذ کند.

اما سیدحمید سجادی هزاوه کیسی؟ او متولد یکم فروردین ماه 1348 در تهران، دونده سابق دوهای استقامت است و سابقه مدیریت ورزشی را نیز در کارنامه دارد.

رشته تخصصی اش 3000 متر بامانع بود و در این رشته یک بار مدال طلای قهرمانی آسیا (1991 کوالالامپور)، چهار بار مدال برنز قهرمانی آسیا و یک مدال نقره در بازی های آسیایی 1998 بانکوک را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان کیست؟

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان کیست؟