مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-11سياسي

با وزرای پیشنهادی رییسی بیشتر آشنا شوید+سوابق و تصاویر


سید ابراهیم رییسی امروز (20 مردادماه) اسامی 19 وزرای پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است هدچند هنوز هیئت رییسه مجلس اعلام وزاری پیشنهادی را اعلام وصول نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز (20 مردادماه) اسامی 19 وزرای پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است هدچند هنوز هیئت رییسه مجلس اعلام وزاری پیشنهادی را اعلام وصول نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب (اطلاعات) وی متولد سال 1340 است و حضور در درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب و آیات عظام فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی و مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی، حضور و فعالیت در اطلاعات عملیات سپاه از سال 1359، فعالیت در وزارت اطلاعات با توجه به آشنایی با موضوعات اطلاعاتی و امنیتی، حضور در دفتر مقام معظم رهبری، ریاست مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و رییس حراست آستان قدس رضوی از جمله سوابق اجرایی، مدیریتی و فعالیت های وی می باشد.

احسان خاندوزی (امور اقتصادی و دارایی) وی متولد سال 1359 در شهر گرگان و دانش آموخته دکترای علوم اقتصادی است.

وی که اکنون نماینده مجلس یازدهم، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و رییس فراکسیون فضای تولید و کسب و کار مجلس است در سوابق مدیریتی خود مدیر گروه اقتصاد اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وزرای پیشنهادی رییسی بیشتر آشنا شوید+سوابق و تصاویر

با وزرای پیشنهادی رییسی بیشتر آشنا شوید+سوابق و تصاویر