مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-11سياسي

اعلام برنامه های شبکه البرز در ماه محرم


مدیرکل صدا و سیمای البرز ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری حسینی با اعلام ویژه برنامه های صدا و سیما گفت: در حوزه تلویزیون ویژه برنامه سفرنامه اسمان به تعداد 13 قست 60 دقیقه ای به صورت زنده و مستقیم از 18 مرداد لغایت 31 مرداد ماه ساعت 22 از سیمای البرز پخش  می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل صدا و سیمای البرز ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری حسینی با اعلام ویژه برنامه های صدا و سیما گفت: در حوزه تلویزیون ویژه برنامه سفرنامه اسمان به تعداد 13 قست 60 دقیقه ای به صورت زنده و مستقیم از 18 مرداد لغایت 31 مرداد ماه ساعت 22 از سیمای البرز پخش  می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صادق مقدسی برنامه های رادیو و تلویزیون در البرز را به شرح زیر اعلام کرد: تبیین فرهنگ عاشورا و بررسی نهضت سید الشهدا با حضور کارشناسان و شعرای آیینی در البرز با بخش های مستند پیر غلامان، موشن گرافیک بانوان کربلا، معرفی کتاب و پویش هر خانه یک حسینیه در فضای مجازی همراه مخاطبان البزی است .

همچنین برنامه سوز دل و پوشش تصویری از مراسم عزاداری و هیِت های مذهبی منتخب استان از دیگر ویژه برنامه های سیمای البرز است که در دهه محرم پخش می شود.

بررسی قیام کربلا به زبان کودکان و روایت وقایع مربوط به نهضت کربلا متناسب با حال و هوای مخاطب کودک و تعزیه خوانی با اجرای کودکان نیز از برنامه هایی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های شبکه البرز در ماه محرم

اعلام برنامه های شبکه البرز در ماه محرم