مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-11اجتماعي

رتبه زیر 3 هزار 500 نفر دانش آموزی البرزی در کنکور


بیش از 500 دانش آموز این استان رتبه های زیر 3 هزار کنکور را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری و المپیاد جهانی ریاضی البرز که در اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه همواره و به صورت مستمر در این سالن جلسات شورای آموزش و پرورش حضور داشتم، اظهار کرد: بر این اساس با حساسیت ویژه ای برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش استان را دنبال کرده ام، چراکه ایمان دارم آینده سازان کشور از این نهاد مقدس رشد و شکوفایی خواهند داشت.

وی ادامه داد: رشد بسترهای آموزشی و پرورشی استان یکی از اهداف کلان ما بود و در این راستا تمامی پیگیری ها و اقدامات لازم را با تمام قوای استان بسیج کردیم و با نتایج بسیار خوبی نیز مواجه شدیم.

استاندار البرز بیان کرد: امروز نتیجه 3 سال اقدام و برنامه ریزی در جهت رشد شاخص های علمی استان را مشاهده می کنیم و این دستاورد بزرگ جای بسی خرسندی دارد.

وی افزود: 4 نفر از دانش آموزان البرزی رتبه های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از 500 نفر دانش آموزی که رتبه های زیر 3 هزار دارند در این نشست مورد تجلیل قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه زیر 3 هزار 500 نفر دانش آموزی البرزی در کنکور

رتبه زیر 3 هزار 500 نفر دانش آموزی البرزی در کنکور