مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-11سياسي

سفره «احسان حسینی» پهن می شود/ توزیع 500 هزار وعده غذای گرم در خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: طرح «اطعام حسینی» در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح «احسان حسینی» در قالب تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان اجرا می شود.

- رضا سلم آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طرح اطعام حسینی با هدف گره گشایی از مشکلات اقتصادی مددجویان در ایام محرم و در ادامه پویش های ایران همدل و کمک های مؤمنانه در استان خراسان جنوبی اجرا می شود.

وی با اعلام اینکه این طرح تا پایان ماه صفر (15 مهرماه) برای اطعام نیازمندان ادامه دارد، تبیین کرد: مهم ترین هدف اجرای این رزمایش، اطعام افراد و خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی است.

طرح اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی اجرا می شود   مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی مطرح کرد: طرح اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان اجرا می شود.

راه اندازی 72 آشپزخانه سلم آبادی از راه اندازی 72 آشپزخانه در طرح اطعام حسینی خبر داد و گفت: این آشپزخانه ها با هم افزایی مراکز نیکوکاری، هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره «احسان حسینی» پهن می شود/ توزیع 500 هزار وعده غذای گرم در خراسان جنوبی

سفره «احسان حسینی» پهن می شود/ توزیع 500 هزار وعده غذای گرم در خراسان جنوبی