مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-11سياسي

جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بعد از تاسوعا و عاشورا برگزار می شود


پس از اعلام وصول فهرست وزرا در جلسه شنبه آینده کمیسیون های تخصصی به مدت یک هفته این فهرست را بررسی کرده و سپس جلسات رأی اعتماد در مجلس برگزار خواهد شد و جلسات رأی اعتماد وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم بعد از تعطیلات عاشورا و تاسوعا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: فهرست اسامی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم رأس ساعت 13:36 امروز پیشنهاد داده شد.

موسوی تاکید کرد:  این اسامی رسما در جلسه روز شنبه هفته آینده اعلام وصول خواهد شد، پیش از این برخی لیست های غیررسمی در رسانه ها مطرح شده بود که اعلام کردم این لیست ها غیررسمی است و تا زمانی که لیست ها رسما ارائه نشود رسمیت ندارد اما این نامه در حال حاضر نامه رسمی است.

سخنگوی هیات رییسه روند اخذ رای اعتماد وزرا از نمایندگان را تشریح کرد: طبق ماده 202 آیین نامه رییس جمهور دو هفته بعد از مراسم تحلیف فرصت اعلام اسامی وزرا را دارد که با تأکید رهبری بر تسریع در شکل گیری دولت اسامی یک هفته زودتر اعلام شد.

وی بیان کرد: پس از اعلام وصول فهرست وزرا در جلسه شنبه آینده کمیسیون های تخصصی به مدت یک هفته این فهرست را بررسی کرده سپس جلسات رأی اعتماد در مجلس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بعد از تاسوعا و عاشورا برگزار می شود

جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بعد از تاسوعا و عاشورا برگزار می شود