مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-11اقتصادي

188کیلومتر بزرگراه در دو سال گذشته در سیستان وبلوچستان ساخته شده است


177 کیلومتر بزرگراه تا قبل از دولت یازدهم و دوازدهم در استان وجود داشت که هم اینک به حدود 418 کیلومتر رسیده که 188 کیلومتر آن تنها در سال 98 و 99 ساخته شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: 177 کیلومتر بزرگراه تا قبل از دولت یازدهم و دوازدهم در استان وجود داشت که هم اینک به حدود 418 کیلومتر رسیده که 188 کیلومتر آن تنها در سال 98 و 99 ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمد علی موهبتی 20 مردادماه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه یک پدیده چند وجهی است و حتما با انجام اقدامات عمرانی بستری برای آن فراهم می شود اظهارکرد: نقش بانک ها در این توسعه بی بدیلی است و جذابیت نخست برای سرمایه گذاری در استان را این بانک ها می توانند ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات عمرانی سیستان و بلوچستان نسبت به شرایط سخت کشور مثل درگیری بیش از 18 ماه با کرونا و سه سال درگیری با تحریم قابل قبول بوده است افزود: در این استان به همت تمام مدیران دولتی، بخش های خصوصی و دولتی، مجموعه قوای سه گانه کشور و توجه رهبر معظم انقلاب اتفاقات مبارکی رقم خورد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حوزه اعتبارات سال های 98 و 99 بالاترین رشد اعتباری بین استان های کشور را این استان داشت ولی رتبه نخست نبود و خوزستان به جهت پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

188کیلومتر بزرگراه در دو سال گذشته در سیستان وبلوچستان ساخته شده است

188کیلومتر بزرگراه در دو سال گذشته در سیستان وبلوچستان ساخته شده است