مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-11سياسي

بزرگداشت روز جهانی گردشگری 1400 در 5 استان منتخب


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: بزرگداشت روز جهانی گردشگری 1400 از تاریخ 6 لغایت 11 مهرماه سال جاری در 5 استان منتخب به عنوان نمایندگان مسیرهای جدید و سنتی گردشگری کشور برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری با بیان این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده و استقبال ادارات کل استانی جهت برگزاری مراسم روز جهانی گردشگری 1400، این موضوع در دومین نشست شورای سیاستگذاری مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری مطرح و با میزبانی استان های منتخب موافقت شد.

او افزود: بنا بر این تصمیم استان اردبیل در روز ششم مهر، استان های کردستان و کرمانشاه به صورت مشترک در منطقه اورامانات (هورامان) در هشتم مهر، استان کرمان در دهم مهر و استان فارس در یازدهم مهر ماه سال جاری میزبان مهم ترین رویداد صنعت گردشگری کشور هستند.

معاون گردشگری در تشریح سیاست ها و برنامه های مورد نظر برای روز جهانی گردشگری اظهار کرد: طبق رویکرد سال های اخیر، وزارت گردشگری در تلاش بوده است تا با استفاده از رویدادهای مهمی همچون روز جهانی گردشگری در راستای معرفی مناطق کمتر شناخته شده و یا جلب توجه مقامات محلی و مردم برای اهمیت دادن به مقوله گردشگری در برنامه ریزی های استان و یا شهر خاصی اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت روز جهانی گردشگری 1400 در 5 استان منتخب

بزرگداشت روز جهانی گردشگری 1400 در 5 استان منتخب