مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-11اجتماعي

پلتفرم «بسپُر»، بستری برای دسترسی آسان به خدمات خودرویی


در این مطلب به اقداماتی که در زمان تصادف باید انجام داد پرداخته ایم و در این خصوص پلتفرم خدمات خودرویی «بِسپُر» یک اپلیکیشن کاربردی و بستری برای دسترسی آسان به خدمات خودرویی است.

- در زندگی های ما ایجاد کرده، به مجازی شدن بخشی از جلسات کاری و شخصی و کلاس های آموزشی هم باید اشاره کنیم و اینکه بسیاری از مردم به نادرستی هنگام رانندگی به شرکت در این رویدادهای مجازی نیز می پردازند که خود می تواند سهم عمده ای در پرت شدن حواس از رانندگی و خیابان داشته باشد و باعث رخ دادن تصادف شود.

کارهایی که هنگام تصادف باید انجام دهیم اول از هر چیزی فلاشر خودرو را روشن کنید و از سلامت جسمی خود و سرنشینان خودروی تان اطمینان حاصل کنید.

یادتان باشد موتور خودرو را خاموش کنید.

اگر تصادف در حد زدگی گلگیر یا سپر یا در کل برخوردی جزیی است، در حالی که افراد دیگری داخل ماشین تان هستند، مطمئن شوید حواس تان از برخورد پیش آمده پرت نشده باشد و آن ها را در گرما در اتومبیل رها نکنید.

اگر کودکی در اتومبیل دارید که در صندلی کودک قرار دارد، آن ها را از صندلی خود بیرون نیاورید زیرا ممکن است آسیب هایی به آن ها وارد شده باشد که شما قادر به دیدنش نباشید و نیاز به معاینه پزشک اورژانس داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم «بسپُر»، بستری برای دسترسی آسان به خدمات خودرویی

پلتفرم «بسپُر»، بستری برای دسترسی آسان به خدمات خودرویی