مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-11سياسي

هم افزایی در راستای رفع مشکلات مردم مهم ترین رسالت خبرنگاران است


امام جمعه دامغان با اشاره به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در بیان مشکلات جامعه و مردم، گفت: هم افزایی در راستای رفع مشکلات مردم رسالت خبرنگاران است.

- ، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در نشست خبری بعد از ظهر چهارشنبه با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی دفتر امام جمعه دامغان، با اشاره به رسالت و نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه، تاکید کرد: هم افزایی در راستای رفع مشکلات مردم رسالت خبرنگاران است.

وی نقش رسانه ها در بازتاب مسائل جامعه را مهم دانست و تصریح کرد: رصد مشکلات و تلاش برای رفع آنها از طریق پیگیری امور از مسئولان یکی دیگر از خصوصیات بارز شغل خبرنگاری است که سبب خدمات شایانی به مردم جامعه می شود.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه خبرنگاران باید دارای همدلی و اتحاد باشند، ابراز داشت: آگاهی بخشی به مردم و ارتقای سطح آگاهی های جامعه در ابعاد گوناگون از دیگر موضوعاتی است که خبرنگاران باید به آن توجه داشته باشند.

رستمیان با بیان اینکه رعایت اخلاق رسانه و حفظ آبروی افراد دو رکن مهم در رسالت خبرنگاران محسوب می شود، بیان داشت: خبرنگاران با اخلاق مداری می توانند اعتماد مردم را نیز بیشتر جلب کنند.

وی همچنین به وجود مستندات و مفید بودن خبری که خبرنگاران آن را منتشر می کنند نیز اشاره کرد و افزود: روحیه مطالبه گری و حفظ امانت یکی دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی در راستای رفع مشکلات مردم مهم ترین رسالت خبرنگاران است

هم افزایی در راستای رفع مشکلات مردم مهم ترین رسالت خبرنگاران است