مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-11سياسي

فرسودگی تجهیزات تصفیه خانه شهید نظری کرمانشاه


مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تجهیزات تصفیه خانه شهید نظری شهر کرمانشاه طی 52 سال گذشته تعمیر یا تعویض نشده و دچار فرسودگی است.

- با اشاره به فرسودگی شبکه توزیع آب شرب شهر کرمانشاه، اظهار کرد: اعتبار ملی برای رفع فرسودگی شبکه آب شهر کرمانشاه وجود نداشته و تنها باید منابع استانی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

وی افزود: تبصره سه شورای اسلامی شهر کرمانشاه توسط اعضای آن در دوره پنجم حذف شده که این موضوع برای آب شرب کرمانشاه مشکل ساز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به تصفیه خانه شهید نظری شهر کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: این تصفیه خانه در سال 47 ساخته شده که در طول این سالیان و از ابتدای افتتاح این تصفیه خانه حتی یک پمپ آن تعمیر یا تعویض نشده است.

کاکاوند با بیان اینکه در سال 99، هفت میلیارد تومان برای تعویض چهار پمپ تصفیه خانه شهید نظری کرمانشاه برای نخستین بار هزینه شد، گفت: در گذشته 600 لیتر بر ثانیه آب از تصفیه خانه شهید نظری انتقال داده شده که هم اکنون این مقدار به 950 لیتر بر ثانیه رسیده است.

وی بیان کرد: آب تصفیه خانه شهید نظری از حفر چاه هایی که برخی با آن ها مخالف بودند، تأمین شده و در صورت عدم انجام این کار و حفره چاه قطعاً مشکلات بزرگ تر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی تجهیزات تصفیه خانه شهید نظری کرمانشاه

فرسودگی تجهیزات تصفیه خانه شهید نظری کرمانشاه